چرا افراد مسن برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه و یا افزایش می یابد

suxiaoying

با توجه به بررسی، افراد مسن برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه خواهد شد بیش از به طور قابل توجهی با افراد جوان در 

مقایسه با. چرا من به شما قدیمی برای تبدیل شدن به نارسایی کلیوی در حال حاضر توضیح دهید؟ آیا شما بیشتر است.
من با انواع بیماری ها 1 همراه هستم.
بروز تصلب شرایین بین مرد قدیمی است. I نشان می دهد که عروق کلیه تنگ 16-42٪ از سالمندان از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برند. نفروپاتی ایسکمیک به علت اصلی نارسایی مزمن کلیه در افراد مسن است. دیابت یکی از عوامل عمده برای کاهش عملکرد کلیه از افراد مسن است. نرخ برای تبدیل شدن به نارسایی حاد کلیه فراتر از 3.5-8٪ از انسان عادی است. بروز زیرا بین قدیمی بیماری مرد پروستات بزرگ شده، سنگ های دستگاه ادراری و بیماری مثانه بالا است. علاوه بر این، نارسایی قلبی است، مانند فشار خون بالا، و هایپراورسمی.
خطر نارسایی کلیوی 2. افزایش خواهد یافت
توانایی سدیم به حفظ توبول های کلیوی و عملکرد فیلتراسیون گلومرولی از پیرمرد کاهش می یابد، میزان مایع رواناب نامناسب مصرف، استفراغ، اسهال، خونریزی از دستگاه گوارش، عفونت، و نارسایی قلبی افزایش خواهد یافت. نرخ فیلتراسیون گلومرول را کاهش داده است، کلیه ها توانایی تخلیه متابولیت و مواد مخدر را کاهش دهد. علاوه بر این به نوشیدن دارو در دراز مدت، اگر شما دارو مصرف نکنید در صورت لزوم، پیرمرد را به کلیه ها آسیب برساند.
مشکل 3. گلومرولی
با توجه به افزایش سن، گلومرولی فیزیولوژیکی درمان خواهد شد. توبول های کلیوی آتروفی. برای کاهش تدریج فیزیولوژی کلیه، عملکرد متمرکز نیز در حال سقوط.
برای نارسایی کلیه قدیمی، درمان به موقع و موثر ضروری است. در درمان، که هدف آن اختلال سیستم ایمنی بدن، یک ابزار سحر و جادو به نارسایی کلیوی قدیمی که ایمونوتراپی وجود دارد. است مرحله شش با هم، ایمنی درمانی، تمیز کردن سیستم ایمنی، ایمنی مسدود کردن، تنظیم سیستم ایمنی، محافظت از سیستم ایمنی بدن وجود دارد، تحمل ایمنی این شامل. تشخیصی به طور کلی، درمان حمایت می کند.
همچنین، بر اساس طب سنتی چینی، طب گیاهی درمان میکرو اسمزی، از خارج استفاده می شود. شما می توانید رگ های خونی گشاد می شوند، دری به التهاب و احتقان، ماده فیبروز پیاده کردن خودداری کرد، و یا با ارائه مواد مغذی به کلیه، و به تعمیر کلیه است که آسیب دیده است، و افزایش عملکرد کلیه کاهش یافته است.
بر اساس طب سنتی چینی از همه، شما می توانید در نارسایی کلیه در طرح جدید این درمان دو تکیه می کنند. و عوارض جانبی کوچک است، آن پیر مرد صدمه نمی زند.
آیا می خواهید به درک اطلاعات بیشتر در نارسایی کلیه از افراد مسن، به تماس با دکتر اینترنتی به طور مستقیم، آن را درست به پیام شما اگر است. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:نارسایی کلیه,ساعت12:15توسط xiaoying | |